Agenda van ATC Noord-Holland-Noord

Het laatste
nieuws van ATC Noord-Holland-Noord

Nog geen nieuws van deze afdeling...

Bij ATC maak je echte vrienden!

“Sinds kort ben ik met pensioen, heb 31 jaar een werf gehad in Broek op Langedijk. Dus aardig wat ervaring in alles wat vaart! De afdeling is hier een paar keer geweest voor een rondleiding, een hele leuke ervaring. Ben alweer 15 jaar lid en volg trouw de meeste lezingen. Inmiddels ben ik met een aantal leden goed bevriend. Samen nemen we graag deel aan de altijd goed verzorgde excursies. In binnen- en buitenland. Geweldig om in Italië naar de Lamborghini fabriek te gaan of in Engeland naar de Land Rover fabriek. Je steekt er altijd veel van op! ATC houdt je scherp.”

Sam Bijvoet

Voormalig eigenaar Bijvoet Boatpleasure

Informatie afdeling Noord-Holland-Noord

Afdeling Noord Holland Noord bestaat al heel wat jaren, heeft rond de 120 leden en een actief bestuur. Onze leden zijn enthousiast en zijn breed georiënteerd. En afkomstig uit de mobiele techniek.

Jonge technici welkom!

Ben je werkzaam in de mobiele techniek lijkt het je leuk andere collega’s te ontmoeten uit het vak? Of wil je op een ontspannen manier jezelf blijven ontwikkelen door het volgen van onze diverse lezingen, livestreams en mee te gaan met excursies? Dan is een lidmaatschap zeker iets voor jou! Voor alle niveaus. Je bent van harte welkom!

Lezingen en livestreams

Ongeveer negen keer per jaar organiseren we lezingen over de meest uiteenlopende onderwerpen. Met de beste sprekers uit het land. Altijd leerzaam en ontspannend! Ook biedt ATC regelmatig, via de Livestream, actuele boeiende onderwerpen voor onze afdelingen. Sinds 2020 een vast onderdeel van het landelijke programma. En gratis toegankelijk voor onze leden.

Excursies

Elke twee jaar proberen we een excursie naar het buitenland te organiseren. Dat wordt door onze leden altijd erg gewaardeerd. Ook nemen we graag een kijkje in de keuken van diverse bedrijven, altijd verrassend, in de praktijk zien en voelen hoe het werkt.

Netwerken

Een prettige bijkomstigheid is het bijpraten met collega’s uit de branche. Even jezelf weer opladen met kennis onder het genot van een drankje en een hapje. Altijd gezellig.

Nieuwe lezinglocatie

Per 1 september as. is onze Lezinglocatie gewijzigd. We kunnen terecht in het gebouw van GMTO,  Keplerstraat 3 1704 SJ Heerhugowaard. Graag tot ziens!

Routebeschrijving

Bekijk het bestuur van Noord-Holland-Noord

Het bestuur van Noord Holland Noord bestaat uit vijf enthousiaste leden: