Het laatste
nieuws van ATC Antwerpen

Nog geen nieuws van deze afdeling...

Kennis delen!

“Als allround technicus bij Ford Lommel Proving Ground heb ik met diverse aspecten van autotechnieken te maken. De nadruk ligt hierbij op diagnose. Ik geef ook diverse opleidingen carrosserie herstellingen, zoals uitdeuken zonder spuiten. Ik leerde ATC kennen via Syntra Hasselt, via collega’s en ben lid sedert 2018. De lezingen zijn goed georganiseerd en boeiend. De onderwerpen zijn heel divers. ATC is mijn ideale partner als het gaat om kennis delen met collega’s uit de branche. Excursies bij bedrijven geven je veel nieuwe inzichten. En zijn ontspannend en leerzaam!”

Mario Vannoppen

Allround Technicus, Ford Lommel Proving Ground

Informatie afdeling Antwerpen

ATC is zeker voor jonge technici (m/v) erg interessant. Bekijk de lopende acties om nu voordelig lid te worden. Veelal in combinatie met het bekende vakblad AMT. Informeer bij ons wat mogelijk is.

Netwerken

Na afloop van een lezing of activiteit kun je uitgebreid kennis delen met collega’s uit de branche. Gewoon bijpraten kan natuurlijk altijd, een leuke bijkomstigheid van het lidmaatschap van ATC.

Via een Livestream bieden we ook regelmatig interessante onderwerpen aan. We proberen dit maandelijks te organiseren. Recente onderwerpen: EV en PHEV in de werkplaats, Lekstroomdiagnose, ADAS systemen, Van storing naar gerichte reparatie.

Lezingen vaste locatie

Onze lezingen gaan veelal door in zaal De Cluyse in Merksem maar ook andere locaties zijn mogelijk. De lezingen gaan over diverse technische onderwerpen, voornamelijk maar niet exclusief, rond het automotive gebeuren. Steeds met een technische tintje, toegankelijk voor alle niveaus.

Voorbeelden: Formule 1 techniek, LPG en LNG installaties, voertuignetwerksystemen zoals CAN en LIN, Diesel Büchli,…

Zaal DeCluyse  – routebeschrijving

Bekijk het bestuur van Antwerpen

Maak kennis met de mensen die de lezingen organiseren en er voor te zorgen dat uw kennis van techniek op alle gebieden wordt geprikkeld!