Livestreams

Speciaal voor onze leden bieden we regelmatig, via onze livestream, vele interessante onderwerpen aan samen met AMT.nl. Zo ben je met je vakgenoten altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Interactief

Onze livestreams zijn interactief met ondersteunende video's. Al je vragen worden direct beantwoord.

Altijd dichtbij

Vanuit je luie stoel kun je onze livestreams volgen. Jouw deelname is van grote waarde, ook voor je collega's.

Livestreams nader uitgelegd

Speciaal voor onze leden bieden we regelmatig, via onze livestream, vele interessante onderwerpen aan samen met AMT.nl. Zo ben je met je vakgenoten altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in jouw vakgebied.

Samen met onze vaste partner AMT zorgen we voor interactieve livestreams. Vanuit de AMT studio, met ondersteunende video’s. Vragen stellen tijdens de livestream via de YouTube-chat of via de mail kan en mag altijd. Alle relevante vragen worden direct doorgezet en beantwoord.

Zo heb je het gevoel ‘dichtbij’ te zijn. Jouw deelname is van grote waarde voor andere collega’s. Samen kom je immers verder! En na afloop krijg je een link om de stream nog eens terug te kijken.