Het laatste
nieuws van ATC Oost-Brabant

Nog geen nieuws van deze afdeling...

Draag mijn speldje met trots!

“Met trots draag ik het zilveren speldje (25jr), inmiddels ben ik al 28 jaar lid van deze fijne club. In mijn werk als autoschade-expert bij CED, kom ik natuurlijk heel wat leden tegen. Altijd fijn om je ervaringen met anderen te delen. Je hoeft niet alles te weten, als je maar weet wie het wel weet, zeg ik altijd. Je vindt ze bij ATC. Al ruim 13 jaar ben ik met veel plezier voorzitter van deze afdeling. Samen organiseren we leuke, leerzame uitjes. Alles wat rolt, vliegt en vaart komt aan bod! Kom eens als mee als introducé, het is echt de moeite waard!”

Hans Kuijs

Autoschade-expert CED

Informatie afdeling Oost-Brabant

Onze afdeling telt ongeveer 190 leden. 99% komt uit de mobiele techniek, met een hoog percentage wegenwachters. Ook werkplaatschefs en kleine zelfstandigen behoren tot onze leden. Een gemêleerd gezelschap die samen hun interesses delen in een prettige sfeer.

Lezingen en livestreams

Tien maal per jaar verzorgen wij een lezing op locatie of kun je deelnemen aan een livestream. Onze lezingen zijn divers en vooral boeiend, daar hebben we veel voor over. De lezing door een traumahelikopterpiloot en door het Dakar Rally Team de Rooij waren erg indrukwekkend. Daar werd nog lang over nagepraat.

Excursies

Naast onze reguliere excursies, verzorgen we elke twee jaar een excursie naar het buitenland! We mogen gerust stellen dat deze excursies een groot succes zijn. Zelfs leden van andere afdelingen melden zich graag aan.

Zo gingen we naar Bremen en Hamburg met leden en partners voor een bezoek aan o.a. M.B. Werk Bremen, Airbus Hamburg en de Reeperbahn. Ook hebben we een fantastische reis naar Krakau gehad. Met bezoeken aan o.a. Hyundaifabriek, Zoutmijnen en Auswitsch-Birkenau. We zijn al weer druk bezig met de organisatie van de volgend reis..

Leerzaam en toegankelijk

Heb jij passie voor de mobiele techniek? Vind je het leuk andere branchegenoten te ontmoeten en wil je bijblijven in je vakgebied? Sluit je dan aan bij afdeling Oost-Brabant. Altijd gezellig en leerzaam op alle niveaus.

Lezinglocatie

Onze lezingen worden vanaf heden gehouden in: Zaal de Koning, Mierlose weg 301, in Helmond. Je bent van harte welkom!

Routebeschrijving

Bekijk het bestuur van Oost-Brabant

Ons bestuur organiseert met veel plezier boeiende lezingen en excursies. Je voelt je hier altijd thuis!