Het laatste
nieuws van ATC Vlaanderen

Nog geen nieuws van deze afdeling...

Mee evolueren met de nieuwe technieken.

“Als erkend Auto-Expert is het onze plicht mee te evolueren met de nieuwe technieken toegepast in de hedendaagse voertuigen. Het lidmaatschap van ATC-Vlaanderen is zeker een meerwaarde in het uitoefenen van mijn beroep. Ik kan op regelmatige basis zeer interessante lezingen bijwonen en ook de website waar ik met vragen terecht kan is eveneens zeer nuttig. Ik ben inmiddels 16 jaar een tevreden lid van ATC-Vlaanderen. Behalve bijkomende kennis heb ik vele contacten kunnen leggen met vakmensen in alle domeinen van de automobiel.”

Denis Luyts

Erkend Auto-Expert - Expertisebureau LUYTS & CO

Informatie afdeling Vlaanderen

ATC is zeker voor jonge technici (m/v) erg interessant. Bekijk de lopende acties om nu voordelig lid te worden. Veelal in combinatie met het bekende vakblad AMT. Informeer bij ons wat mogelijk is.

Netwerken

Na afloop van een lezing of activiteit kun je uitgebreid kennis delen met collega’s uit de branche. Gewoon bijpraten kan natuurlijk altijd, een leuke bijkomstigheid van het lidmaatschap van ATC.

Via een Livestream bieden we ook regelmatig interessante onderwerpen aan. We proberen dit maandelijks te organiseren. Recente onderwerpen: EV en PHEV in de werkplaats, Lekstroomdiagnose, ADAS systemen, Van storing naar gerichte reparatie

Lezingen vaste locatie

Onze lezingen gaan veelal door in zaal De Cluyse in Merksem maar ook andere locaties zijn mogelijk. De lezingen gaan over diverse technische onderwerpen, voornamelijk maar niet exclusief, rond het automotive gebeuren. Steeds met een technische tintje, toegankelijk voor alle niveaus.
Voorbeelden: Formule 1 techniek, LPG en LNG installaties, voertuignetwerksystemen zoals CAN en LIN, Diesel Büchli,…

Zaal DeCluyse – routebeschrijving

Bekijk het bestuur van Vlaanderen

Ons bestuur is al heel wat jaren actief binnen ATC België. Heb je een vraag aan één van onze bestuursleden? Bel of mail ze gerust.