Agenda van ATC Vlaanderen

Onze agenda staat boordevol educatieve en tevens ontspannende activiteiten. Met passie voor de mobiele techniek. In het veld en online. Nieuwsgierig? Meld je aan!

Kennis delen!

“Als allround technicus bij Ford Lommel Proving Ground heb ik met diverse aspecten van autotechnieken te maken. De nadruk ligt hierbij op diagnose. Ik geef ook diverse opleidingen carrosserie herstellingen, zoals uitdeuken zonder spuiten. Ik leerde ATC kennen via Syntra Hasselt, via collega’s en ben lid sedert 2018. De lezingen zijn goed georganiseerd en boeiend. De onderwerpen zijn heel divers. ATC is mijn ideale partner als het gaat om kennis delen met collega’s uit de branche. Excursies bij bedrijven geven je veel nieuwe inzichten. En zijn ontspannend en leerzaam!”

Mario Vannoppen

Allround Technicus, Ford Lommel Proving Ground

Informatie afdeling Vlaanderen

ATC is zeker voor jonge technici (m/v) erg interessant. Bekijk de lopende acties om nu voordelig lid te worden. Veelal in combinatie met het bekende vakblad AMT. Informeer bij ons wat mogelijk is.

Netwerken

Na afloop van een lezing of activiteit kun je uitgebreid kennis delen met collega’s uit de branche. Gewoon bijpraten kan natuurlijk altijd, een leuke bijkomstigheid van het lidmaatschap van ATC.

Via een Livestream bieden we ook regelmatig interessante onderwerpen aan. We proberen dit maandelijks te organiseren. Recente onderwerpen: EV en PHEV in de werkplaats, Lekstroomdiagnose, ADAS systemen, Van storing naar gerichte reparatie

Lezingen vaste locatie

Onze lezingen gaan veelal door in zaal De Cluyse in Merksem maar ook andere locaties zijn mogelijk. De lezingen gaan over diverse technische onderwerpen, voornamelijk maar niet exclusief, rond het automotive gebeuren. Steeds met een technische tintje, toegankelijk voor alle niveaus.
Voorbeelden: Formule 1 techniek, LPG en LNG installaties, voertuignetwerksystemen zoals CAN en LIN, Diesel Büchli,…

Zaal DeCluyse – routebeschrijving

Bekijk het bestuur van Vlaanderen

Ons bestuur is al heel wat jaren actief binnen ATC België. Heb je een vraag aan één van onze bestuursleden? Bel of mail ze gerust.