Voordelen ATC lidmaatschap

ATC leden zijn breed georiënteerd met ervaring in de mobiele techniek. Samen delen we kennis en bieden we ondersteuning op alle niveaus. Met excursies en presentaties. Voor en door branchegenoten.

Evenementen in jouw regio

Jouw ATC-afdeling organiseert elke maand een evenement. Zo ben je weer snel op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op je vakgebied.

Evenementen ATC

ATC opent nieuwe deuren

ATC opent nieuwe deuren voor jou. Tijdens onze bedrijfsbezoeken krijg je een unieke kijk in de keuken van andere bedrijven. Ook onze livestreams en megalezingen op locatie zijn steeds verrassend en vernieuwend.

Excursies met ATC

Megalezingen

Regelmatig organiseert ATC een Megalezing op een centrale locatie. Bij omvangrijke lezingen of bedrijfsbezoeken pakken omringende afdelingen dit samen op. Zo kunnen we je nog meer bieden.

Megalezingen van ATC

Livestreams

Speciaal voor onze leden bieden we regelmatig, via onze livestream, vele interessante onderwerpen aan samen met AMT.nl. Zo ben je met je vakgenoten altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in jouw vakgebied.

Livestreams van ATC

APK portaal

ATC houdt je op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom de APK!

APK portaal

Sluit aan bij ATC

Bijna 3.000 leden gingen je voor, ben jij de volgende? Onze leden komen uit de automobiel- en aanverwante branches. Je voelt je hier altijd thuis. Voorsprong in techniek begint bij ATC. Op elk niveau, actief en betrokken.

Ondernemers

Vakdocenten