De livestreams zijn top!

“Een aantal jaren geleden ben ik via mijn vorige werkgever lid geworden van ATC. Een fijne laagdrempelige club. Sinds een paar jaar heb ik mijn eigen autobedrijf en leid ik BBL leerlingen op. Ik volg trouw elke lezing en livestream, daar steek je echt veel van op. In ons vak moet je altijd bijblijven. Met ATC gaat dat vanzelf. De onderwerpen zijn boeiend en divers. Ik betrek mijn leerling ook graag bij lezingen van ATC. Altijd leerzaam en ontspannend. Ook hij is enthousiast. Echt top hoe ze in de afgelopen lastige tijd de livestreams hebben opgezet! Blij dat ik lid ben.”

Peter Fokke

Eigenaar Autobedrijf Ante Hardenberg

Informatie afdeling Twente

De deuren van afdeling Twente staan wagenwijd open voor iedereen met passie voor de mobiele techniek. We zeggen het niet voor niets: ‘Ie bint welkom biej’ ons, kumpt erin en loat oe verrassen!’

Actief en betrokken

Ons jonge bestuur zorgt met veel plezier voor lezingen met afwisselende onderwerpen. Ook kunnen leden deelnemen aan interessante dag- of avondexcursies. We geven een unieke kijk in de keuken bij verschillende bedrijven. Zoals bijvoorbeeld een middagje bij Twente Milieu. Ongedwongen, leerzaam, maar vooral een heerlijk dagje uit met collega’s uit het vak. Laat je verrassen en kom een keer mee als introducé!

Meerdaagse excursies

ATC Twente organiseert normaliter elke twee jaar een meerdaagse excursie. Onze laatste meerdaagse trips gingen naar Airbus in Hamburg en Mercedes in Bremen in 2017. VW en Autostad Wolfsburg in 2015 en Audi Antwerpen en Autoworld Brussel in 2013. In 2023 bezochten we o.a. Ford en Deutz in Keulen.

Ongedwongen

Voordat de lezing op onze vaste locatie begint, kun je even kennis maken met de andere leden. Wij zijn blij met de vrij grote groep vaste bezoekers in diverse leeftijden. Binnen de groep is er een grote diversiteit aan technische interesse en kennis. Op ieder niveau. En natuurlijk is er gelegenheid om na de lezing gezellig samen te zijn onder het genot van een drankje. Bij ATC Twente zijn niet alleen vakbroeders, maar ook vakzusters van harte welkom!

Lezinglocatie in Wierden

Onze lezingen worden vanaf september 2023 gehouden bij Ontmoetingscentrum Wierden, Spoorstraat 7, Wierden.

De lezingen worden vanaf 2024 meestal gehouden op de tweede dinsdag van de maand, door de onverwachte sluiting van Anno 1987 zal dit in 2023 niet altijd mogelijk zijn, let dus op de datum en lezingplek in de Agenda dit jaar!

Routebeschrijving
Lezingslokatie
Je kunt ook ons oude archief bekijken, om de voorgaande activiteiten te bekijken!

Bekijk het bestuur van Twente

Maak kennis met de mensen die deze lezingen organiseren, de mannen en vrouwen die hun uiterste best doen, om er voor te zorgen, dat jouw kennis van techniek op alle gebieden wordt geprikkeld!