Agenda van ATC ‘s-Gravenhage

Onze agenda staat boordevol activiteiten voor iedereen met passie voor voertuigtechniek. Nieuwsgierig? Bekijk ze allemaal!

Het laatste
nieuws van ATC ‘s-Gravenhage

Nog geen nieuws van deze afdeling...

Goed georganiseerde lezingen!

“Ik kwam in aanraking met ATC via mijn huidige werkgever RDW. Ik ben technisch medewerker en sinds 2015 lid. ATC is mijn ideale partner als het gaat om kennis delen met collega’s uit de branche en vooral ook het kijkje in de keuken bij bedrijven. Vaak meld ik mij aan. Ik ben tot nu toe nog nooit teleurgesteld. De lezingen zijn goed georganiseerd en boeiend. De sprekers hebben veel knowhow. Je steekt er altijd veel van op. Ik kijk erg uit naar een volgende excursie. Samen met vakcollega’s op pad is ontspannend en leerzaam. Een excursie is altijd de moeite waard!”

Martin van Oosten

Technisch medewerker

Informatie afdeling ‘s-Gravenhage

ATC kent een rijke historie. Direct na de tweede wereldoorlog werd de Vereniging van Automobieltechnici opgericht. En wel op 4 juli 1946 om precies te zijn. ’s-Gravenhage was de eerst afdeling van de nu 18 Nederlandse en 2 Belgische afdelingen van ATC. Vanzelfsprekend zijn nieuwe aanmeldingen van harte welkom. Onze leden zijn breed georiënteerd met ervaring in de mobiele techniek.

ATC is zeker voor jonge technici (m/v) erg interessant. Bezoek eens een van onze lezingen of ga mee op excursie. Probeer het eens als introducé van een van onze andere leden. Informeer bij ons wat mogelijk is.

Onze afdeling biedt regelmatig via onze Livestream interessante onderwerpen. We proberen dit maandelijks te organiseren. Recente onderwerpen: Luchtvering: lust of lastig, De zintuigen van een voertuig, Elektrische mobiliteit: brandstof tot nadenken.

Actief en betrokken

Onze afdeling is actief en betrokken. Tijdens onze bedrijfsbezoeken krijg je een unieke kijk in de keuken. Je krijgt een schat aan informatie van direct betrokkenen. Vorig jaar bezochten we o.a. het Tractor Pulling Team Gompie.

Lezingen vaste locatie

Na veel rondzwervingen in en rond ’s-Gravenhage zijn we geland in Kwintsheul, waar we gebruikelijk op donderdag onze lezingen houden. De lezingen worden gehouden in het Dorpshuis Kastanjehof, Kerkstraat 43a in Kwintsheul.

Routebeschrijving

Bekijk het bestuur van ‘s-Gravenhage

Afdeling 's-Gravenhage was de eerste afdeling binnen ATC Nederland. Ons bestuur bestaat uit een technisch team van enthousiaste leden!