Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden Vereniging ATC

• 1. Een lid dat zich aanmeldt bij de ATC kan dit doen via de afdeling of via de landelijke website en wordt vervolgens in het landelijk ledenbeheer ingeschreven als ATC lid. Hij of zij kan een voorkeur voor een afdeling (geografisch over NL en B verdeeld) aangeven. De afdeling bevestigt de inschrijving van het lid aan de landelijk ledenbeheerder, is eerste aanspreekpunt voor het lid in geval van activiteiten van de afdeling en deze factureert ook aan het lid voor het lidmaatschapsgeld.
  • 2. Het lidmaatschapsgeld voor een regulier lid wordt elk jaar opnieuw vastgesteld voor een heel kalenderjaar. Bij instroming gedurende het jaar, betaalt het lid naar rato van het aantal resterende maanden tot het einde van het kalenderjaar.
  • 3. Jaarlijks ontvang je een contributiefactuur per post of per email. Enkele afdelingen bieden de mogelijkheid tot automatische incasso. Voor dit laatste wordt eventueel een separate overeenkomst afgesloten.
  • 4. Maandelijks ontvang je het vakblad AMT en kan je deelnemen aan alles wat de uitgever Vakmedianet organiseert, zoals: Garageforum, AMT Live, Reparatiewijzer, AMT bootcamp en nog veel meer. Het AMT maakt automatisch onderdeel uit van het lidmaatschap na aanmelding.  Naast het lidmaatschap mét AMT magazine, kennen we ook een on-line lidmaatschap van AMT, zonder magazine.
  • 5. Indien je al een abonnement op AMT hebt, zet de ATC dit, na aanmelding, automatisch om en ontvang je AMT als onderdeel van het ATC-lidmaatschap.
  • 6. Het lidmaatschap wordt aangegaan voor onbeperkte tijd en loopt parallel aan het kalenderjaar. Opzegging is uitsluitend schriftelijk mogelijk (per post of email) aan het afdelingssecretariaat en geschiedt uiterlijk een maand voor het verstrijken van het kalenderjaar.
  • 6. Bij het gedurende het jaar aangaan van het lidmaatschap, wordt een evenredig deel van het voor het betreffende jaar geldende contributiebedrag in rekening gebracht. Er wordt geen restitutie van lidmaatschapsgeld verleend bij eerder opzeggen voor het einde van het kalenderjaar. Met opzegging van het ATC lidmaatschap eindigt ook toezending van AMT automatisch en/of de toegang tot het online deel van AMT.
  • 7. Een lid krijgt de mogelijkheid om bij alle afdelingen netwerk- en kennissessies bij te wonen. Er zijn totaal 19 afdelingen, dus ook altijd één in de buurt. Dat zijn meer dan 190 mogelijkheden per jaar. Meestal mag je zonder kosten een introducé meebrengen.
  • 8. Verder kan een lid deelnemen aan excursies ( met voorinschrijving en  vaak ook  een eigen bijdrage) naar interessante (meestal automotive gerelateerde) bedrijven en/of musea in binnen- en buitenland en door de afdelingen georganiseerde, bedrijfsbezoeken.
  • 9. Regelmatig ontvang je per email informatie van de afdeling waarbij je bent ingeschreven en incidenteel van het landelijke ATC secretariaat in geval van overkoepelde activiteiten of belanghebbende nieuwsberichten.

Studentenlidmaatschap:
Het studentenlidmaatschap is zeer scherp geprijsd en daarmee toegankelijk voor hen die een studie volgen en geen of nauwelijks inkomen hebben. Dit tarief geldt uitsluitend als een bewijs van studentenstatus kan worden overlegd en zolang de studie voortduurt.

Belangrijk:
Uitnodigingen en nieuwsbrieven worden uitsluitend per email verzonden.
Indien je het niet wenselijk vindt om per email geïnformeerd te worden, is het noodzakelijk om op andere wijze op de hoogte te blijven van de activiteiten van de vereniging.
Dit kan via de website www.verenigingatc.com  en/of via het vakblad AMT.

Privacy Policy

Met het invullen van het inschrijfformulier verklaar je akkoord te gaan met privacy-beleid van de Vereniging ATC zie privacy policy