Megalezing op centrale locatie

Regelmatig organiseert ATC een Megalezing op een centrale locatie. Bij omvangrijke lezingen of bedrijfsbezoeken pakken omringende afdelingen dit samen op. Zo kunnen we je nog meer bieden.

Actief en betrokken

Kennis delen om te leren, groeien, verbeteren en innoveren! Samen met collega's uit je branche.

ATC motiveert en inspireert

Na een ontspannen lezing ben je weer helemaal opgeladen. Je kennis vergroten was nog nooit zo makkelijk.

Megalezing nader uitgelegd

Tijdens deze Megalezingen nodigt ATC de beste gastsprekers uit het land uit om bijzondere onderwerpen met jou te delen. Voordelen zijn dat de kosten met de deelnemende afdelingen gedeeld worden en dat we vele honderden toeschouwers in één keer kunnen informeren.

Tijdens de lezingen nemen we grote delen op die we op een later moment via onze livestream tonen en toelichten aan al onze leden. Actief en betrokken. Daar wordt iedereen wijzer van!