Agenda van ATC Drenthe

Een fijne zorgzame club!

“Al meer dan 30 jaar ben ik lid van deze fijne club. Ik deel met veel plezier alle nieuwtjes in de praktijk met mijn monteurs. Ze weten vaak al wat er speelt via social media. Ik ben tevens APK afgevaardigde voor Drenthe en zit al jaren in de SO-APK. En werk nauw samen met de RDW om de wet- en regelgeving voor de APK keurmeesters te beschermen en te verfijnen. Onlangs was hierover een livestream vanuit in Rotterdam voor alle keurmeesters. Erg fijn om hiervoor iets te kunnen betekenen. Je steekt er veel van op. Lees ook eens mijn artikel in het AMT!”

Martin Oppers

Eigenaar Autobedrijf Oppers Assen

Informatie afdeling Drenthe

Afdeling Drenthe bestaat sinds 1 september 1968 en heeft ongeveer 100 enthousiaste leden.

Actief bestuur

Ons bestuur bestaat uit een gedreven groep die het onderste uit de kan haalt voor haar leden. Daar komt natuurlijk veel bij kijken. Maar het lukt elke keer weer om een interessante lezing of excursie te organiseren.

Megalezingen en meer

Ook organiseert onze afdeling regelmatig megalezingen over uiteenlopende onderwerpen. Dat doen we vaak samen met noordelijke afdelingen: Friesland, Groningen en Zwolle. Ook kun je regelmatig een van onze livestreams bijwonen. Bijvoorbeeld over de vliegende auto PAL-V, ADAS – wat is het en hoe werkt het, luchtvering – lust of lastig, etc. Zo ook een fantastische avond in Leeuwarden, waar het Dakar Rally Team de Rooij verslag deed en ons inzicht gaf in de technische voorbereidingen aan de Iveco Rally-trucks.

Excursies

De buiten-de-deurexcursies lagen natuurlijk even stil. Wij zitten echter niet stil.. de organisatie van nieuwe boeiende excursies is in volle gang! Houd de agenda in de gaten. Meld je op tijd aan want vol=vol.

Nieuw leden

Heb jij passie voor de mobiele techniek? Vind je het leuk andere branchegenoten te ontmoeten en wil je bijblijven in je vakgebied? Sluit je dan aan bij afdeling Drenthe. Altijd gezellig en leerzaam.

Lezinglocatie

Onze vaste lezinglocatie is het TT instituut DC in Assen, De Haar 17. Een te gekke locatie aan de rand van de TT baan!

Routebeschrijving

Bekijk het bestuur van Drenthe

Ons bestuur bestaat uit een gedreven groep die het onderste uit de kan haalt voor haar leden. Je bent van harte welkom!