Agenda van ATC Groningen

Onze agenda staat boordevol activiteiten voor iedereen met passie voor voertuigtechniek. Nieuwsgierig? Bekijk ze allemaal!

Het laatste
nieuws van ATC Groningen

Nog geen nieuws van deze afdeling...

Bijzondere sprekers tijdens de lezingen!

“Sinds de overname van het autobedrijf van mijn vader 20 jaar geleden, ben ik lid van ATC. Een fijne club. Alle lezingen vind ik interessant, livestreams zijn niet helemaal mijn ding. Samen live sparren met collega’s over nieuwe ontwikkelingen en bijblijven is voor mij waardevol. Er komen echt bijzondere sprekers voorbij. Zoals Asim Saglan van Autodiagnose.eu die en prachtig verhaal hield over het zoeken naar storingen in de moderne auto. En een spreker van Car Lock Systems, die vertelde over Pass-Thru en welke ontwikkeling het bedrijf meemaakte. Ik zeg: word lid!”

Henk Jan Dijkhuizen

Eigenaar Garage Dijkhuizen, Oude Pekela

Informatie afdeling Groningen

Onze afdeling bestaat al heel wat jaren, ons bestuur organiseert regelmatig lezingen, excursies en bedrijfsbezoeken. Voor iedereen toegankelijk.

Laagdrempelig, leerzaam en vooral gezellig!  Vanzelfsprekend zijn nieuwe aanmeldingen van harte welkom. Onze leden zijn breed georiënteerd met ervaring in de mobiele techniek.

ATC is zeker voor jonge technici (m/v) erg interessant. Bezoek  een van onze lezingen of ga mee op excursie.

Je bent altijd van harte welkom, maar je kunt ook als introducé van een van onze leden mee om de vereniging te leren kennen.

Leren en delen van kennis was nog nooit zo gemakkelijk!

Mailen voor informatie kan altijd: secretaris@atc-groningen.nl

De ATC biedt regelmatig via een Livestream actuele en boeiende onderwerpen aan voor leden.  Dit is sinds 2020 een vast onderdeel van het landelijke programma. En gratis toegankelijk voor leden.

Actief en betrokken

Afdeling Groningen is altijd actief in het organiseren van leuke en boeiende onderwerpen voor lezingen en excursies. Tijdens onze bedrijfsbezoeken krijg je een unieke kijk in de keuken van de technieken.

Het is altijd verrassend om in de praktijk te zien en voelen hoe men werkt.

Lezingen vaste locatie: volgt

Bekijk het bestuur van Groningen

Wie zitten aan het stuur bij afdeling Groningen