Agenda van ATC Zeeland

Het laatste
nieuws van ATC Zeeland

Nog geen nieuws van deze afdeling...

ATC houdt je alert!

“Of je nu midden in het werk staat, een opleiding in de autotechniek volgt of met pensioen bent: ATC houdt je alert. Je krijgt de nieuwste technische ontwikkelingen te zien en vooral ook uitgelegd. Naast theorie is vooral tijd voor de praktijk. De lezingen worden gehouden bij bedrijven. De bedrijven zijn divers. Zo krijg je een goede indruk hoe een ondernemer zijn zaakjes organiseert. De lezingen zijn leerzaam en het is prettig even te netwerken met vakgenoten en dat ook te onderhouden. Het is vooral een ontspannend avondje uit. ”

Anco Luteijn

Secretaris afdeling Zeeland

Informatie afdeling Zeeland

Onze afdeling is opgericht op 19 september 1951 en actief binnen ATC in Nederland en België.

Divers aanbod lezingen

ATC Zeeland staat garant voor een interessant, divers en ontspannend aanbod aan lezingen. Onze lezingen zijn leerzaam op alle niveaus. Via onze lezingen ben je altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op jouw vakgebied. Zoals b.v. over de APK. De lezingen worden niet op één vast locatie gehouden, we kozen voor verschillende locaties in Zeeland, dichtbij het bedrijfsleven en het onderwijs. Je kijkt er altijd met veel plezier op terug.

Bedrijfsbezoeken en excursies

Onze bedrijfsbezoeken en excursies zijn inspirerend, van kwaliteit en altijd met oog voor de mobiele techniek. Samen met andere leden bezoek je verschillende bedrijven uit diverse branchesectoren. Voorbeelden: bedrijfsbezoek naar Audi in Brussel, excursie over scheepsmotoren, lezingen op verschillende locaties, etc. Je ziet en ervaart hoe producten gemaakt worden en je krijgt een schat aan informatie van direct betrokkenen. Op onze jaarvergaderingen en excursies zijn ook partners altijd welkom.

Kennis delen

Tijdens onze excursies en lezingen kan je al je collega’s uit de regio leren kennen. Voor uitwisseling van ervaringen. Wat ging er goed en wat ging er mis. Wij bieden je een fijne ongedwongen omgeving waar je altijd terecht kan.

Bekijk het bestuur van Zeeland

Ons bestuur is actief en betrokken. Ze bieden je een fijne ongedwongen omgeving waar je altijd terecht kan.