ATC op je smartphone!

Hoe krijg je de ATC website op een goede manier op je smartphone?

ANDROID Smartphone:

Maak gebruik van een webbrowser, bij voorkeur google en  tik  verenigingatc.com in de URL balk.

Ga dan in het menu van de ATC website naar AGENDA en maak van deze pagina een snelkoppeling naar je smartphone.
Het voordeel van deze pagina is, dat elke keer wanneer je deze pagina opstart ook de laatste agenda items worden geladen, dus je bent altijd “bij”

Wil je andere pagina’s bekijken, maak dan gebruik van het streepjesmenu!
En… als je de inlog ook vastlegt in je browser, kun je ook de artikelen alléén voor leden bekijken!

Selecteer de 3 puntjes rechtboven en kies voor “toevoegen aan je startscherm” en schuif dan het icoontje naar de plek waar je dit wilt hebben

IOS Smartphone  (APPLE  Iphone)  –  zie de uitleg hier van APPLE

Websites op het beginscherm plaatsen

1. Open verenigingatc.com  in Safari op je iPhone of iPad
  2. Tik op het deel-icon in de navigatiebalk (vierkant met pijl omhoog)
  3. Scrol omlaag om de extra opties te openen
  4. Tik op de optie ‘Zet op beginscherm’

iOS of iPadOS gaat aan de slag en maakt een snel koppeling, eventueel kun je de naam en/of url aanpassen.

Tik op ‘Voeg toe’ om de webpagina toe te voegen aan het beginscherm. Onmiddellijk wordt de snelkoppeling geplaatst en kun je deze net zoals andere apps verplaatsen naar een gewenste positie.