Inloggen in websites ATC en AMT.nl

A:  Inloggen www.verenigingatc.com

Voor de lezers van onze ATC-website bieden we heel veel extra informatie die is voorbehouden aan leden, en daarom alleen gelezen kan worden als je ingelogd bent.

Als je niet bent ingelogd zitten veel artikelen ‘op slot’ en zie je de tekst ‘alleen voor leden’. Na het inloggen wordt de tekst of video wél toegankelijk.

Inloggen doe je met je e-mailadres en wachtwoord.  Deze inloggegevens heb je eerder van ons in je mailbox ontvangen. Ben je deze mail kwijt, kijk dan bij ‘inlog kwijt’, lager op deze pagina wat je moet doen.

Heb je helemaal geen e-mailadres, of heb je dit niet opgegeven bij Vereniging ATC, en wil je toch de verborgen informatie zien?
Bel dan naar ATC DB-lid Jur Ooijman op 0575-23 50 01, dan worden samen een inlognaam en wachtwoord gecreëerd.

Inlog kwijt?

Geen nood! Als je het e-mailadres weet waarmee je de informatie van ons krijgt, klik dan op de rode knop ‘inloggen’ rechts boven aan de pagina (of klik hier) en kies dan voor de optie ‘wachtwoord vergeten’.

Er verschijnt dan een pagina waar je het bij ons bekende e-mailadres moet opgeven en klik dan op ‘nieuw wachtwoord aanmaken’.   Er wordt dan een link gestuurd naar het e-mailadres waarmee je zelf opnieuw (of voor de 1e keer) je wachtwoord kunt aanmaken.

Let op: Je krijgt alléén deze mail binnen als je ingevoerde e-mailadres bekend is bij de ATC ledenadministratie! Als je e mail adres niet bekend is bij ons, krijg je daarvan binnen 3 seconden een melding op je scherm.

Geen melding op het scherm? Dan is het e-mailadres bekend en ontvang je daarop een link waarmee je het wachtwoord opnieuw kan instellen.

B: Inlog op AMT.nl

let op: dit is een andere inlog dan die van de ATC-website

De AMT inlog ontvang je als volgt:
ga naar amt.nl/activeren. Na het ingeven van het AMT abonnementsnummer én je huisnummer is het geregeld.

Is er geen AMT abonnementsnummer bij je bekend?
Stuur een mail naar klantenservice@vmnmedia.nl en geef in de mail aan dat je als ATC-lid wilt inloggen op AMT.nl.  Geef je naam, adres en woonplaats op, alsmede het e mail adres dat je wilt gebruiken voor jouw AMT-account. Aan de hand van je adres wordt het AMT-abonneenummer opgehaald.
Je wordt je via het e-mail adres dat je hebt opgegeven door AMT geïnformeerd over de inlognaam en wachtwoord op amt.nl !
Heb je geen e-mailadres?  Bel dan naar de AMT Klantenservice op 088 – 5840 888  om op een andere manier je inlog te verkrijgen. Let op: ook dan is je adres nodig om jouw AMT abonneenummer te achterhalen.

Voor de duidelijkheid: de inlog in de ATC-website is een andere dan de inlog voor AMT.nl. Helaas kunnen we dit niet gelijktrekken.

ATC lid en gebruik willen maken van AMT’s garageforum of AMT’s  reparatiewijzer?

Reparatiewijzer:
Dit is een betaalde dienst die AMT nu zelf heeft opgenomen in haar eigen AMT abonnement met magazine. ( tarief 2024 : 420 euro / jr.)
Alleen voor de ATC leden is de reparatiewijzer nog een los aan te schaffen product.  Het jaar tarief  voor ATC leden voor 2024 is  144 euro

Info van AMT:   Mochten bestaande lezers naast online toegang ook gebruik willen maken van de reparatiewijzer kan dat als ATC-lid voor € 144,- excl. btw per jaar.
Hierbij geldt wél dat VMN de factuurrelatie heeft met deze leden. ATC kan  bestaande leden met dit verzoek dus doorverwijzen naar de klantenservcice van VMN media.
E-mailadres: klantenservice@VMNmedia.nl

Geef aan dat je ATC lid bent en van de solo-aanbieding reparatiewijzer gebruik wilt maken.  Direct naar reparatiewijzer: https://www.amtreparatiewijzer.nl/

Garageforum:
Is vrij te gebruiken, gratis dus. Vragen stellen en oplossingen aanbieden kan pas als je bent erkend als autoprofessional door AMT.
Je moet daartoe een aanmelding doorlopen. Zie de AMT website of ga meteen naar het forum: https://www.amtgarageforum.nl/