Agenda van ATC Arnhem-Nijmegen

Onze agenda staat boordevol educatieve en tevens ontspannende activiteiten. Met passie voor de mobiele techniek. In het veld en online. Nieuwsgierig? Meld je aan!

Bijzondere excursies!

“Sinds 2000 heb ik het autobedrijf van mijn ouders overgenomen en heb service en tevreden klanten voorop staan. ATC is een fijne club met interessante lezingen. Mijn vrouw gaat ook regelmatig mee op excursie, het is dus niet alleen voor mannen. Ik raad vooral jonge technici aan om zich aan te sluiten, de jeugd heeft immers de toekomst. ATC organiseert bijzondere excursies o.a. naar: Dutch Amfibious Transport ( DAT), vliegveld Teuge en ARN Tiel. Je steekt veel op door de interactie met collega’s uit het vak. En dat is ontspannend. Ik kijk uit naar de volgende excursie! ”

Erik de Bont

Eigenaar Autobedrijf de Bont, Maasbommel

Informatie afdeling Arnhem-Nijmegen

ATC is ook voor jonge technici (m/v) erg interessant. Bekijk de lopende acties om nu voordelig lid te worden. Het lidmaatschap is in combinatie met het bekende vakblad AMT Magazine.

Actief en betrokken

Onze afdeling is actief en betrokken. We proberen elke maand een interessant onderwerp te vinden om onze leden over te informeren. Bij bedrijfsbezoeken krijg je een unieke kijk in de keuken van een technisch bedrijf. Je ziet en ervaart hoe producten gemaakt worden en je krijgt een schat aan informatie van direct betrokkenen. In 2019 en 2020 hebben we o.a. bezocht: VDL Venlo ombouw politievoertuigen, Oplegger fabrikant Vlastuin in Kesteren en ook de reparatiewerkplaats van lichte vliegtuigen in Deelen.

ATC organiseert regelmatig overkoepelende Livestreams met interessante onderwerpen. Toegankelijk voor alle leden. Recente onderwerpen: De vliegende auto, Sensoren & kalibreren en Luchtvering, lust of lastig.

Lezingen vaste locatie

Op onze vaste locatie in Hotel Restaurant ‘Het Wapen van Elst’ in Elst, tussen  Arnhem en Nijmegen, organiseren wij onze lezingen. De lezingen gaan over onderwerpen uit diverse branchesectoren waar gemotoriseerde voertuigen een rol spelen. Dus niet per definitie over auto’s. Altijd met een technisch tintje, toegankelijk voor alle niveaus. Voorbeelden: Ruitreparatie Glasstech, Eurol olie en additieven, ADAS-systemen Explora.

Het Wapen van Elst – routebeschrijving

Bekijk het bestuur van Arnhem-Nijmegen

Ons bestuur bestaat uit een technisch team van enthousiaste leden! We stellen ze graag aan je voor.