Educatief en ontspannend

Educatief en ontspannend is soms lastige combinatie. Maar onze afdelingen zijn creatief en het lukt ze iedere keer weer om nieuwe elementen aan te dragen voor een geslaagde activiteit!

Megalezing of Mega-event

Grote activiteiten pakken omringende afdelingen vaak samen op. Met sprekers van naam en bewezen ervaring. Terug te lezen in een nauwkeurig verslag in het vakblad AMT.

Accu opladen

Letterlijk én figuurlijk. Denk aan EV voertuigen en hybride aandrijvingen en hun batterijen en alle andere vormen van mobiliteit. Tijdens het gezellige netwerken kun je ook je eigen accu weer opladen!

APK-platvorm

Wist je dat ATC ook vertegenwoordigd is in het Nederlandse APK platform? Elke afdeling heeft één APK-afgevaardigde die meepraat in het APK-platvorm. ATC houdt je op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom de APK.

Wat mag je verwachten?

Op onze website kan je uitgebreid lezen wat de activiteiten zoal inhouden. Onderstaand een korte opsomming van onze activiteiten:

• maandelijks een activiteit per afdeling, met uitzondering van juli en augustus
    – zoals een lezing / excursie / bedrijfsbezoek
  • activiteiten regionaal en landelijk
    – regionaal: MEGA lezing door meerdere afdelingen samen op één centraal punt
    – landelijk: Livestreams die aan alle leden worden aangeboden via een internet link
    – landelijk: beurzen waar de ATC actief is
  • APK-platform met input naar de overheid en discussie over effecten van de regels

Sluit je aan! Als lid kun je inloggen op onze site en het laatste branchenieuws lezen. Zo ben je altijd op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen op jouw vakgebied!