Agenda van ATC Friesland

Het laatste
nieuws van ATC Friesland

Nog geen nieuws van deze afdeling...

Altijd gezellig om oude bekenden te ontmoeten

“Lang geleden werden er ook wel eens lezingen bij ons op school gegeven. Mijn interesse voor ATC is daar ontstaan, ik ben al meer dan 15 jaar lid. Ik probeer altijd deel te nemen aan de lezingen. Vernieuwend en interessant en altijd gezellig om de inmiddels ‘oude’ bekenden weer te ontmoeten. Met plezier deel ik alle nieuwtjes met mijn leerlingen en spoor ze aan vooral lid te worden van ATC. En met de studentenkorting lukt dat aardig. Gelukkig hebben we al veel jonge leden. Samen met jong en oud je passie delen en tegelijk bijblijven in je vak, dat is de kracht van ATC.”

Wieger de Haan

Docent Motorvoertuigentechniek Heerenveen

Informatie afdeling Friesland

Al sinds 1952 organiseert de afdeling Friesland activiteiten voor en door haar leden. Destijds begonnen met 30 leden, anno 2021 inmiddels meer dan 150 leden.

Jonge oudere technici ontmoeten elkaar

Jongere en oudere technici bezoeken onze bijeenkomsten. Zij wisselen op ongedwongen wijze ervaring en kennis uit van deze tijd. Niet alleen kennis opdoen is van belang maar ook de ontmoeting (het netwerken) en gezelligheid vind je bij onze afdeling.

Lezingen, presentaties en bedrijfsbezoeken

Onze afdeling organiseert lezingen over actuele technische onderwerpen, veelal gerelateerd aan de autobranche, bezoekt bedrijven en gaat op excursie. Samen met de andere drie noordelijke afdelingen organiseren we ook megalezingen.

Online presentaties

Onze leden kunnen ook regelmatig, vanuit de thuissituatie, online interactieve presentaties bijwonen.

Recent over verschillende onderwerpen zoals: waterstof trucks, werking en onderhoud van elektrische voertuigen, formule 1, het stellen van diagnose aan voertuigen, luchtvering bij campers en lichte bedrijfsvoertuigen. ATC regelt deze online presentaties in samenwerking met ons vakblad AMT.

De toegang is vrij

De toegang tot de door ons georganiseerde activiteiten is vrij voor onze leden. Wil je als introducé een bijeenkomst bijwonen, je bent van harte welkom. Nog geen lid? Je voelt je hier altijd thuis! Informeer naar de mogelijkheden, we kennen bij ATC verschillende lidmaatschapsvormen.

Onze locatie

Wij houden onze bijeenkomsten in Restaurant Hof van de Koning, Prinsenweg 1 in Heerenveen. Makkelijk bereikbaar en voorzien van ruime parkeerplaatsen.

Routebeschrijving

Bekijk het bestuur van Friesland

Het bestuur van afdeling Friesland is zeer divers, ontwikkeling & training, Landbouwmechanisatie, onderwijs, Autotechniek en ANWB, we hebben het allemaal in huis....