ATC lid mogelijkheden

We kennen 2 persoonsgebonden lidmaatschappen:

1e:  ATC Regulier lid (persoonsgebonden)

> Inclusief het AMT-maandblad op het woonadres
> Toegang tot de ATC- en AMT-website op de exclusieve artikelen voor leden
 (door middel van een eigen inlog op de AC website én een eigen inlog op de AMT website)
> Je bent welkom bij alle ATC-evenementen van alle afdelingen
(korting 30% over 1e jaar, bij 1e aanmelding)

Dit is het standaard, oftewel het reguliere lidmaatschap:

Hierbij is het maandblad AMT standaard opgenomen en kun je de ATC agenda én de ATC artikelen in dit maandblad ook aan tafel lezen.  Daarnaast kun je – via de ATC inlog – ook alle beschermde artikelen lezen op de ATC website en met eigen AMT inlog ook alle (achtergrond)artikelen, die bij verschillende presentaties of technische onderwerpen horen.

Uiteraard word je op de hoogte gehouden van de activiteiten in je eigen afdeling, maar op de ATC website kun je zien wat de andere afdelingen aanbieden en ook daar kun je gewoon aan deelnemen!  Dat is vanzelfsprekend ook mogelijk voor onze – inmiddels zeer bekende – livestreams! Deelnemen aan overstijgende events als bv een MEGA lezing, een beursactiviteit of of een landelijke excursie naar b.v. Ferrari, is ook mogelijk.

2e: ATC Online lid (de digitale versie, ook persoonsgebonden)

> Je hebt via je eigen inlog toegang tot de ATC- website, inzage in alle informatie voor leden
> Je hebt via je eigen inlog toegang tot de AMT-website,  inzage exclusieve artikelen
> Je bent welkom bij alle ATC-evenementen van alle afdelingen

Dit is een nieuwe vorm , speciaal voor de jongere leden, die gewend zijn om veel te werken met de PC of tablet.

Hierbij is het maandblad AMT NIET opgenomen. Wél kun je – via de inlog – alle artikelen lezen voor de leden op de ATC website en met je eigen AMT inlog ook alle achtergrondartikelen, die bij verschillende presentaties of technische onderwerpen horen, op de AMT website.

Uiteraard word je op de hoogte gehouden van de activiteiten van je eigen afdeling. Op de ATC website kun je zien wat de andere afdelingen aan events aanbieden, ook daar kun je gewoon aan deelnemen! Deelname aan overstijgende events zoals bv een MEGA lezing, een beursactiviteit of of een landelijke excursie naar b.v. Ferrari, is ook mogelijk!

Om het voor studenten aantrekkelijk te maken lid te worden hebben we een speciaal abonnement voor studenten:
>> het studentenlidmaatschap!
Als student wil je toch ook op de hoogte worden gehouden van alles wat met mobiliteit te maken heeft ? En , als het effe kan, een bezoek brengen aan een bedrijf waar een kijkje in de keuken wordt gegeven?
De ATC kan dat voor jou regelen en weet dat studenten niet veel te besteden hebben, vandaar dit speciale studentenaanbod!

Student lidmaatschap       ( tariefinformatie)

toegang tot de ATC- en AMT-website op de exclusieve artikelen voor leden
> welkom bij de ATC-evenementen van alle afdelingen
> LET OP: zolang de studie duurt
> Voorwaarde:  bewijs van inschrijving of studentenstatus is vereist.

Nog geen lid van de ATC en je wilt eerst aan den lijve zien en voelen wie we zijn?

Dat kan!  We hebben een kennismaking actie waarbij je 3 maand lang GRATIS mee kunt doen met de evenementen van de afdeling in jouw regio en 3 maand toegang hebt op de ATC website via een tijdelijke link.
Meer informatie over deze 3 maanden gratis mogelijkheid,

Open hier de algemene ATC folder