Kennismaken met ATC!

Nog niet eerder lid geweest van de ATC?
En wil je eerst zelf zien en voelen wat we doen en wie we zijn?

Dat kan!

We hebben een kennismakingsactie waarbij je drie maanden lang GRATIS mee kan doen met de evenementen van de afdeling in jouw regio. Ook heb je drie maanden toegang op de ATC website via een tijdelijke link.

Daarnaast bieden we je één maand gratis toegang op de AMT website tot alle achtergrondverhalen en technische beschouwingen. Bij de opgave voor een “kennismaking” kun je aangeven wanneer de drie maanden periode in kan gaan en wanneer de maand toegang op AMT in  kan gaan.

Na drie maanden krijg je een email met de mogelijkheid om “door” te gaan voor het ATC-lidmaatschap. Met de keuze tussen een abonnement mét het AMT-maandblad, of .. je kiest voor het ATC-online lidmaatschap.  In beide gevallen is dat inclusief een inlog voor de artikelen op de ATC-website én een inlog op de amt.nl website waar je alle achtergrondverhalen kunt lezen!

Kennismaken is dus GRATIS en zonder enige verplichting!  < ja, ik wil  graag kennismaken > *)

*) Volg je geen studie? Vul dan bij Studie “geen”  in.

Folder over deze gratis kennismaking

Ben je student?

Studeer je nog fulltime en ben je ingeschreven als student, dan hebben we ook het studentenlidmaatschap.

> Toegang tot de ATC- en AMT-website op de exclusieve artikelen voor leden
> Welkom bij de ATC-evenementen van alle afdelingen
> LET OP: zolang de studie duurt, is een bewijs van inschrijving / studentenstatus vereist.
Meer info over dit lidmaatschap