ATC Bedrijfslidmaatschap

Met het ATC Bedrijfslidmaatschap leer je van elkaar

Je medewerkers voelen zich gewaardeerd wanneer zij hun technische talent kunnen doorontwikkelen met een opleiding, scholing of cursus. Het unieke ATC-bedrijfslidmaatschap biedt daarvoor extra mogelijkheden. Heb je tot acht technische medewerkers? Dan is het ATC Bedrijfslidmaatschap een interessante aanbieding voor jouw autobedrijf!

• Voordeel voor tot 8 medewerkers
• Een eigen account met toegang tot exclusieve content van Vereniging ATC en AMT.nl
• Vakblad AMT maandelijks op de leestafel
• Welkom bij ATC-evenementen van alle landelijke afdelingen

Samen naar een lezing of op bedrijfsbezoek

Wil je betrokken medewerkers? Betrek ze! Door Vereniging ATC georganiseerde lezingen, livestreams en excursies zijn een uitstekende manier om extra kennis op te doen en samen te delen. Alle technische medewerkers van jouw bedrijf kunnen ATC-activiteiten bijwonen.

Zo ziet het lidmaatschap eruit

• Het bedrijfslidmaatschap is gebonden aan het bedrijfsadres;
• Je bedrijf doet opgave van het aantal medewerkers en levert hun namen en e-mailadressen aan. Dit wordt jaarlijks afgestemd;
• Je medewerkers krijgen een inlogcode voor de ATC-website en een aparte inlogcode voor de AMT-website.
• Je medewerkers zijn welkom op de evenementen van ATC, bekijk de agenda op verenigingatc.com;
• Je medewerkers worden ingeschreven bij de ATC-afdeling in je eigen regio;
• Het AMT-maandblad ontvang je op het bedrijfsadres;
• Het tarief kan jaarlijks onderhevig zijn aan indexering.

Klinkt dat goed? Meld je bedrijf hier aan!

Nieuw! Lidmaatschap voor technische scholen

Zo kunnen technische docenten toegang krijgen tot ATC en AMT.nl. Zij ontvangen tevens vakblad AMT voor in de docentenkamer.  Scholen die alles willen weten over de technische ontwikkelingen kunnen nu dus ook profiteren van het ATC-lidmaatschap, met onder meer elke drie tot vier  maanden een livestream van hoge kwaliteit! Een aanvulling op het scholenlidmaatschap is de mogelijkheid om studenten toegang te verlenen tot AMT.nl en de mogelijkheid om AMT-cases in de les  te behandelen. Meld je school hier aan of neem contact op met  Jur Ooijman via pr@verenigingatc.com.