Agenda van ATC Rotterdam

Het laatste
nieuws van ATC Rotterdam

Nog geen nieuws van deze afdeling...

Echt de moeite waard!

“Mijn interesse in de autowereld is er altijd al geweest. Door mijn werk ken ik de kneepjes van het vak inmiddels. Daarom ben ik al 40 jaar lid en 25 jaar voorzitter van deze fijne club. We organiseren regelmatig leuke, leerzame activiteiten op ieder niveau. De jeugd heeft de toekomst, dat geldt zeker ook voor ATC. Ik hoop oprecht dat de jeugd zich meer gaat interesseren voor dit boeiende vak! ATC doet er alles aan om dit te realiseren. Dus kom erbij jonge technici! Ervaar wat ATC voor je kan betekenen.. Het is echt de moeite waard! ”

Gerrit Konijnendijk

Voorzitter Afd. Rotterdam

Informatie afdeling Rotterdam

Onze afdeling is al 70 jaar jong, met nu ruim trouwe 240 leden. We zijn erg trots op onze leden, die ons door dik en dun steunen! Dat mag wel eens gezegd worden.

Lezingen en livestreams

Vanaf september starten we weer met onze lezingen. Voor ieder wat wils en altijd een goed moment om bij te praten met collega’s uit het vak. We houden je op de hoogte op welke locatie de lezingen plaatsvinden. Bekijk onze agenda ook voor de te volgen livestreams.

Excursies en bedrijfsbezoeken

Natuurlijk bezoeken we ieder jaar een aantal bedrijven op toplocaties! Een kijkje in de keuken was nog nooit zo leuk.. Ook organiseren we speciaal voor onze SME leden (Senioren met ervaring) leuke excursies. Onze leden stellen dit zeer op prijs. Dat kan in binnen- en buitenland zijn. Laagdrempelig en ontspannend. Voor de meerdaagse reizen mogen de partners ook mee.

Toerrit oldtimers

Met veel plezier houden we ieder jaar een Toerrit met oldtimers. De start begint traditiegetrouw in Barendrecht. Met een heerlijk diner als afsluiting. Ben je in het bezit van een oldtimer of wil je gewoon met je eigen auto deelnemen? Dat kan! Houd onze agenda in de gaten en meld je op tijd aan.

Aanmelden

Onze afdeling is actief en betrokken. Lijkt het je leuk om aan te sluiten? Je bent van harte welkom bij afdeling Rotterdam!

Lezinglocatie

Op dit moment hebben we (nog) geen vaste locatie. Houd onze agenda in de gaten voor meer informatie.

Bekijk het bestuur van Rotterdam

Het bestuur afdeling Rotterdam: