Agenda van ATC Limburg

Alles over APK keurmeesters

“Als eigenaar van Autoservice Fermans ben ik al jaren bezig met alles wat met auto’s en APK te maken heeft. Met de invoering van de APK komt iedere auto aan de beurt, dit genereert veel werk voor de garages. Toen men mij vroeg ATC APK-voorzitter te worden, was ik direct enthousiast. We zetten ons breed in voor alle APK keurmeesters 1, 2 en 3. En hebben contact over de APK wet- en regelgeving o.a met de RDW. Onze mening en ervaring doen ertoe! Samen kunnen we echt een verschil maken. Onze bevindingen delen we regelmatig met alle leden. Word lid en blijf op de hoogte! ”

Achiel Fermans

APK voorzitter / eigenaar Autoservice Fermans

Informatie afdeling Limburg

Afdeling Limburg is al meer dan 70 jaar oud, maar nog steeds flink actief. We hebben bijna 200 leden, in verschillende leeftijden en achtergronden. Vanaf de lente zijn we bezig met het organiseren van diverse leuke en interessante activiteiten voor het nieuwe seizoen.

Kalendertje van Jean

Ieder jaar zoekt de activiteitencommissie ongeveer tien interessante sprekers of bedrijven bijeen. Op het bekende kalendertje van Jean maken we dit al vroeg bekend. Natuurlijk worden alle activiteiten ook digitaal gepubliceerd. Ons bestuur is super actief en probeert altijd vooraf in augustus, het programma voor het hele jaar te presenteren.

Bedrijfsbezoek

Elk jaar begint het seizoen bij een bedrijf op locatie. Daarnaast proberen we twee excursies te organiseren. Meld je aan of ga eens met iemand mee als introducé, jouw inbreng is waardevol!

Lezingen

Onze lezingen en livestreams zijn altijd interessant en boordevol nieuwtjes, je zit hier goed om na te praten met collega technici uit de branche. En je steekt er altijd veel van op! Vaak bespreken we lezingen al ruim twee jaar van te voren, om zo de perfecte spreker te kunnen vastleggen.

Bestuursleden gezocht!

Ons bestuur zit er al jaren met veel plezier. Toch vragen we vooral jonge technici zitting te nemen ons bestuur. Meld je aan bij de voorzitter of secretaris, je bent meer dan welkom!

Lezinglocatie

We zijn geslaagd om een nieuwe locatie voor onze lezingen te vinden. Het is Café-Brasserie Merode te Stein, Merodestraat 31, STEIN. 046-4339131

Bekijk het bestuur van Limburg