06 januari 2022

AMT-ATC Livestream 18 januari: Hoe kwam het nieuwe bandenlabel tot stand? Meld je nu aan!

Ondanks de afzegging van Ten Kate Yamaha Racing zenden we op 18 januari a.s. toch een livestream uit. Dit dankzij Michiel van Koeverden van Apollo Vredestein. Na het bijwonen van deze uitzending weet je alles over het nieuwe bandenlabel en heb je meer kennis over het ontwikkelingsproces van banden.

Michiel van Koeverden is Area Manager Tyre Information Centre bij Apollo Vredestein. Hij leert ons hoe de eisen van het bandenlabel zijn ontstaan en hoe hierop wordt getest. Natuurlijk legt hij ook uit wat de gevolgen zijn voor autobedrijven en consumenten.

Daarnaast laat Michiel zien welke effecten een onjuiste bandenspanning