ATC Schoolabonnement voor docenten

Als alternatief voor het bedrijfsabonnement voor technici van o.a lokale garages, is het ATC School abonnement bedoelt voor de technische docenten van bv een ROC, waarbij de school het abonnement (en dus de kijk-licenties voor de opgegeven personen) met de ATC afsluit.

Alle opgegeven docenten van de school krijgen hierdoor toegang op alle ATC lezingen / actviteiten in het land  en toegang op de ATC website verenigingatc.com.  Daarnaast wordt een AMT magazine voor in de docentenkamer toegestuurd en hebben alle opgegeven docenten toegang op AMT on-line via amt.nl

• Bestemd voor docenten die in dienst zijn bij erkende, niet-particuliere automotive opleidingen.
  • Per opleiding kan één licentie worden afgesloten.
  • Wijzigingen in naam en/of e mail adressen zsm doorgeven aan info@verenigingatc.com
  • Jaarlijks worden de namen door de ATC gecheckt

Voor het actuele tarief , kijk op de tarieven pagina

Hieronder graag de informatie over de opleiding opgeven:

Docenten via schoollidmaatschap

alternatief van bedrijfslidmaatschap, maar nu voor docenten van scholen ( ROC's )

• Vul hieronder alle e-mailadressen in als onderdeel van het ATC school abonnement, met de naam van de persoon.