27 januari 2022

Band steeds belangrijker: wat is de juiste bandenwisselaar?

Wie de band heeft, heeft de klant. En als de klant in de toekomst vaker elektrisch rijdt, wordt de band van en met de klant nog belangrijker. Voor het autobedrijf is de juiste bandenwisselaar dus een eerste levensbehoefte. Maar wat is de juiste bandenwisselaar? We vroegen een zestal leveranciers naar hun mening.

Een jaar of tien geleden maakte AMT een rendementsberekening voor bandenwisselaars voor zowel kleine als grotere bedrijven. Je kunt je echter afvragen of het rendement wel de doorslag geeft bij aanschaf, of dat andere factoren die keuze bepalen.

[intermezzo:4]

Investeringsanalyse niet relevant

Fource vindt een investeringsanalyse in elk