NL 's-Gravenhage
05 november 2021

Camper,a way of live.

Het belooft een zeer interessante lezing te worden die gaat over het bouwen van campers.

Wim Visser is eigenaar van Camperbouw Holland en komt het uitleggen.

Het bedrijf bouwt complete campers en bouwt bestelwagens of ander voertuigen om tot een camper. Dit naar eisen en wensen van de klant. Het doel is om de camper te laten voldoen aan het gebruikt van de koper. Zoals met hoeveel personen en in welk klimaat wordt meestal gereisd, zo zijn er veel meer wensen te bedenken. Niet minder belangrijk is de luxe van inrichting aan de binnen- en buitenzijde.

De voordelen en nadelen van de aanschaf van een complete camper of het ombouwen van een bestelwagen tot camper wordt belicht. Bij de aanschaf van een bestelwagen of ander voertuig dat omgebouwd moet worden tot camper is het van belang om te weten waar je op moet letten. Ook de gewichtseisen i.v.b. met het soort rijbewijs en keuringseisen die de overheid stelt zijn niet onbelangrijk.

Graag ontvangen wij u op dinsdag 23 november om 20.00 uur.

Let OP; Het is op dinsdag.

Plaats:

Kastanjehof