19 november 2021

Deel je ervaring met veilig werken en scoor een set geïsoleerde schroevendraaiers!

Veiligheid in het autobedrijf. Niet zo sexy als een lekkere diagnosecase, maar wel erg belangrijk. In veel autobedrijven krijgt, meestal door drukte, veilig werken niet de aandacht die het wel zou moeten hebben. Hoe gaat dat in jouw bedrijf?

In AMT 12 besteden we aandacht aan het Thema Veiligheid. Een breed begrip. Van RI&E, persoonlijke beschermingsmiddelen tot opslag van vloeistoffen, brandpreventie en werkdruk.

Volgens het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid is veiligheid bij veel autobedrijven niet op orde. Vandaar dat er vorig jaar in de zomer een grote Arbo-inspectie werd uitgevoerd in onze branche.

Heb jij ook een bezoekje