NL Deventer-Zutphen
Lezing | 12 december 2017

12 dec 2017 – Autocross en de regels…..

Verslag van de lezing van 12 december 2017 door Gerard Roeterdink.
Gerard Roeterdink, actief bestuurslid technische zaken van de BSAC / KNAF heeft ons bijgepraat wat er zoal bij komt kijken in de autosport wereld. Gerard weet waar hij het over heeft als het over deze specials gaat, Autocross is een snelheidswedstrijd die wordt gehouden op een geheel onverhard circuit Het feit dat de autocross weinig beperkingen heeft ten aanzien van de preparatie van de auto maakt een ieder zijn eigen ideeën van hoe het zou moeten kunnen en in de praktijk kan uitproberen.
Autocross is ook een tak van autosport waar handigheid en technisch inzicht het echt kunnen winnen van het grote geld, maar waar je wel de hand moet houden aan de regels die er gelden..
Gerard heeft ons uitgebreid uit de doeken gedaan waar overal aan gedacht moet worden wat wel mag en juist niet en natuurlijk onze vragen beantwoord.
We bedanken dan ook Gerard voor zijn geweldige uitleg!
Henk Deunk
fotoreportage autocross

12 dec 2017 - Autocross en de regels.....

Verslag van de lezing van 12 december 2017 door Gerard Roeterdink.

We bedanken dan ook Gerard voor zijn geweldige uitleg!

Henk Deunk

fotoreportage autocross