NL Deventer-Zutphen
Lezing | 14 februari 2017

14 feb 2017 – ledenvergadering

Kort verslag ALV op 14 februari 2017 van de afdeling Deventer-Zutphen.

14 feb 2017 - ledenvergadering

Kort verslag ALV op 14 februari 2017 van de afdeling Deventer-Zutphen.

De voorzitter, de heer Bert Jimmink, opent de vergadering met een hartelijk welkom aan de aanwezigen, in het bijzonder de jubilarissen en de meegekomen partners van onze leden.
De voorzitter begint met een terugblik wat er het afgelopen jaar is georganiseerd en met een vooruitblik wat ons allemaal nog te wachten staat aan innovatie in de autobranche.
Er zijn de volgende bestuurs mutaties geweest:

Aftredend en herkiesbaar is Attie Brinks.
Aftredend en niet herkiesbaar is Frank de Boer.
Aftredend en beperkt herkiesbaar is Jur Ooijman.
Jur zal zijn taken blijven doen totdat er een nieuw bestuurslid zich aanmeld.

Frank de Boer werd tijdens het informele gedeelte door Bert Jimmink bedankt voor zijn jarenlange inzet voor de verenigingen en hem werd een attentie aangeboden en voor zijn vrouw een bos bloemen.
Verder zijn er na afloop van de vergadering de jubilarissen gehuldigd. De huldiging vond plaats na de vergadering tijdens het informele gedeelte. Er waren dit jaar maar liefst zeven jubilarissen die 25 jaar lid waren, zijnde de heren Tonnie Groot Hulze, Clemens Kl. Gunnewiek), Jan de Kok, G.H. Manuel), Bennie Mulder*), Gerard Roeterdink, en Gerbert Vruggink. En er was een jubilaris die al 50 jaar lid was, zijnde Gerrit Jan Nieuwland, deze jubilarissen kregen een daarbij behorende ATC speld door de voorzitter opgespeld en natuurlijk was er een bos bloemen.

*) deze jubilarissen waren niet aanwezig.
Henk Deunk (secretaris)