NL Rotterdam
Lezing | 01 december 2013

2013-01-12 Nieuwjaarsbijeenkomst. verslag lezing ANWB

2013-01-12 Nieuwjaarsbijeenkomst lezing ANWB

Zoals elk jaar geef het bestuur een jaarlijkse Nieuwjaarsbijeenkomst voor de ATC afdeling Rotterdam.
Elk jaar is het weer een gezellige en soms leerzame gebeurtenis met een hapje en een drankje, even bijpraten met mensen die je een tijdje niet gezien hebt en wordt afgesloten met de langzamerhand bekende en heerlijke erwtensoep met katenspek.
Natuurlijk was er weer een interessante onderbreking van deze middag en deze keer was het iemand van de ANWB.
De ANWB; meer dan alleen wegenwacht
Uitgenodigd was de heer Ferry Smith, manager Public Affairs van de Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB. Hij nam ons mee in zijn presentatie naar de wereld van de ANWB. Want naast de alom bekende wegenwacht is de ANWB een vereniging die op heel veel terreinen actief is. Wat doet die club allemaal en vanuit welke achtergrond opereren zij? Op een interactieve manier, gelardeerd met leuke praktijkvoorbeelden en ‘wist u datjes’ kwamen wij veel te weten over de grootste vereniging van Nederland. Van lekke band tot Kampioen en van kilometerheffing tot fietslampjes, het kwam allemaal aan bod.
Voor de foto’s van deze avond, KLIK OP ONDERSTAANDE LINK.

Klik hier

Met vriendelijke groet,