NL Rotterdam
Lezing | 02 november 2014

2014-02-11 Jaarvergadering

Verslag van de ATC Jaarvergadering op 11 Januari 2014.
De voorzitter opende om 20.00 uur de vergadering en heette de 46 aanwezigen welkom. Bij de ingekomen mededelingen waren de afzeggingen van G den Dekker, A Monster en J Terlouw en tevens die van L Okkenburg vanwege ernstige lichamelijke problemen en B Boudewijns wegens ziekte van z’n vrouw. Er waren geen ingekomen stukken van importantie.
De notulen van de vorige jaarvergadering werden zonder op of aanmerkingen goedgekeurd.
De voorzitter belichtte het zeer geslaagde activiteitenprogramma over 2013.
De penningmeester las het financieel verslag voor en beantwoordde naar aanleiding van de rekening en verantwoording enkele vragen.
De voorgelegde begroting voor 2014 werd zonder opmerkingen goedgekeurd en de vorig jaar gekozen kascommissie verleende de penningmeester dan ook volledige decharge.
De heer P Dammes als notulist en lezingcoordinator, had te kennen gegeven het wat kalmer aan te willen doen en wordt daarom opgevolgd door J v d Lans als 1ste lezingcoordinator en tevens werden de 3 andere interim bestuursleden t.w Lucie de Joode, Connie Matze en Aad Fransen voorgesteld en door de aanwezigen met applaus begroet.
Om 21.00 uur was de vergadering ten einde.
Na de pauze gaf onze nieuwe lezingcoordinator en medewerker bij FORTE een nadere toelichting over het artikel in AMT omtrent de problemen bij motorvervuiling.
Hierna bleven de meesten onder het genot van een hapje en een drankje nog even napraten.

Voor foto’s van deze avond KLIK OP ONDERSTAANDE LINK

klik hier