NL Oost-Brabant
Bedrijfsbezoek | 23 mei 2022

ALV in het Kasteel te Helmond

Van uitstel komt geen afstel: op 23 mei houden we de algemene ledenvergadering voor de afdeling. Alle leden en hun partners zijn van harte welkom op een bijzondere locatie: het Kasteel in Helmond.

Vanzelfsprekend hoort een rondleiding door het kasteel tot het programma. De leden zullen vergaderen in de Ridderzaal (what’s in a name…) en de partners krijgen een uitgebreide rondleiding. Na de vergadering worden ook de leden door de ervaren gidsen meegenomen voor een tour door het kasteel.

Een hapje en een drankje horen bij de afsluiting, net zoals de jaarlijkse huldiging van de jubilarissen.

De uitnodiging met de wijze van inschrijven volgt binnenkort.