NL Oost-Brabant
13 mei 2023

75 jaar ATC Oost-Brabant

75 Jaar ATC Oost-Brabant: dat mag groots gevierd worden.

We pakken daarom uit met een evenement in de nieuwbouw van het Summa-college op de Automotive campus in Helmond.

Natuurlijk beginnen we met koffie en iets lekkers. Rond 15:00u starten de verschillende programma’s. Voor de leden zijn dit verhalen van het Summa college: de waterstofautootjes en de vliegende drones die de studenten moeten bedenken, ontwikkelen, bouwen én testen. Er is daar zelfs een aparte kooi voor gebouwd zodat dit testen veilig kan.

Voor de partners hebben we een bijzonder, creatief programma. Wat? is nog een verrassing, maar leuk wordt het zeker.

Bij een feest hoort lekker eten en natuurlijk muziek. We hebben een regionale artiest geboekt, de zanger heeft een wekelijkse column in de regionale krant en dit is de band:

Herkent u deze mannen al? Voor en na het eten verzorgen ze, op geheel eigen wijze, een mooi optreden voor ons.

Aanmelden kan al! Gebruik hiervoor de aanmeldknop op deze pagina. Komt u samen met uw partner? Geef uw partner dan apart op (dus 2x aanmelden met verschillende namen), dat mag met hetzelfde mailadres. Voor beide aanmeldingen ontvangt u een bevestiging per mail. Handig toch?

Impressie van het mooie jubileumfeest op de Summa