NL Utrecht

LET OP: DATUM GEWIJZIGD!

HERNIEUWDE UITNODIGING POLESTAR

Beste ATC-leden,

Wij hebben wij exclusief voor de ATC afdeling Utrecht een bezoek kunnen plannen bij Polestar te Beesd. Polestar komt voort uit Volvo en is eigendom van het Chinese Geely.

De geproduceerde auto’s zijn 100% elektrisch. Polestar heeft meerdere modellen waar wij uiteraard meer van willen weten. Lourens Trimpe maakte deze avond mogelijk voor ons. De technische presentatie wordt verzorgd Erik-Jan Raijmakers, technisch trainer bij Polestar en Niels Siebelink. manager Service en Operations.

In tegenstelling tot de eerste uitnodiging zijn er geen proefritten vanwege het grote aantal deelnemers, de sprekers vinden daardoor de tijd te kort voor hun presentatie. Mogelijk zijn er op een later tijdstip proefritten in te plannen, de mogelijkheid daarvoor kan op 3 november besproken worden.

POLESTAR

Datum: Donderdag 3 november 2022

Tijdstip: Inloop 19.00 uur, aanvang presentatie 19.30 uur.

Bezoekadres: Polestar B.V., Stationsweg 8, 4153 RD Beesd

Het programma ziet er als volgt uit:

– 19.00 uur inloop, 19.30 uur start presentatie

– 20.30 uur demonstratie en uitleg van de Polestar type’s

– 21.30 uur einde van de avond.

Toegang alleen bij inschrijving vooraf via de ATC Website, de vorige inschrijving komt te vervallen, opnieuw inschrijven is noodzakelijk om deel te nemen.

Uiterste sluitdatum inschrijven: 26 OKTOBER

Met vriendelijke groet,

Bert van den Boogaard

Introducees alleen toegestaan onder voorbehoud als aanmeldingen leden onder de 50 blijven.