NL Zwolle
Lezing | 16 november 2022

ACtronics een innovatieve oplossing bij storingen

ACtronics in Almelo heeft na de start in 2004 een sterke groei doorgemaakt en is een begrip in de automotive geworden. De afgelopen jaren in kennis gegroeid en heeft ACtronics inmiddels 15 jaar ervaring in kwaliteitsrevisies van elektronische auto componenten. ACtronics is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bedrijf.

Niek Bragt komt wel vaker bij onze ATC avonden .Maar gezien de belangstelling van onze leden en de ontwikkelingen op de markt is het wel weer tijd voor een nieuwe lezing. Wat er de laatste jaren nog weer aan innovatie is bijgekomen gaat Niek samen met zijn collega Eelko Boer ons deze avond laten zien.

We gaan diagnose stellen en aan de hand van metingen en voorbeelden bekijken waar het vaak misgaat in de werkplaats.  Met voorbeelden van printplaten  in ABS  en ECU “s die strek vergroot worden onder een microscope.

Aan het eind van de avond gaan we een Quiz doen om te kijken waar we met onze kennis staan.

Dit wordt weer een zeer interessante avond om jou eigen kennis te vergroten.  U bent dan ook van harte welkom bij deze technische lezing.

ACtronics   Uitnodiging voor de leden.

Historie alleen zichtbaar voor leden.

Login om de historie te bekijken.