BE Antwerpen
Lezing | 20 mei 2017

Algemene Leden Vergadering te Apeldoorn

Op zaterdag 20 mei 2017 zal door de ATC- afdeling ATC Apeldoorn de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering georganiseerd worden.
Elke afdeling kan met 3 leden en zijn respectievelijke voorzitter deze vergadering bijwonen. Mocht u interesse hebben dan kan u via onze website http://www.atc-belgium.be/ uw kandidatuur stellen. Graag vermelden afdeling Vlaanderen of afdeling Antwerpen. Het afdelingsbestuur zal dan in eer en geweten een keuze moeten maken wie de afdeling het best kan vertegenwoordigen.
Gezien de afstand mag u rekenen dat deze activiteit de ganse zaterdag in beslag zal nemen.