NL Arnhem-Nijmegen
Lezing | 18 maart 2023

Algemene Ledenvergadering

Let op gewijzigde datum!!

Kijk even in je mail, op 1 februari is een hierover een mail verstuurd dat  18 februari gaat vervallen en dit 18 maart gaat worden!!!

Op 18  maart  hebben we onze jaarlijkse algemene ledenvergadering.

Dit keer niet in ons vertrouwde Elst, maar bij het nieuwe van de Valk Hotel in Lent.
Makkelijk te bereiken en prima parkeerplekken. Dat mag geen probleem zijn.

Toegang is alléén voor ATC leden van afdeling Arnhem-Nijmegen mét hun partner!

Het programma wordt separaat toegestuurd in een mail, maar besproken zal  worden:  ( na de koffie met wat lekker bij ontvangst)

• terugblik afgelopen jaar, met met activiteiten en financiële verantwoording
  • hoe gaan we verder 2023 invullen en is er al zicht op aankomende bestuursleden of nieuwe helpteam leden
  • we praten jullie bij over de PR aanpak landelijk en voor AN én over de nieuwe ATC mogelijkheden
  • etc
  • en natuurlijk huldigen we de jubilarissen

Aansluitend is er een borreluurtje en daarna een heerlijk, buffet, deels uitgeserveerd aan tafel.

Tijdens het borrelen en deels bij het buffet zal ons artiest Miele Verwer aangenaam vermaken met gouwe ouwe  muziek. Miele is een gitaar-virtuoos met een warme zangstem.

Hij heeft geen moeite met de Dire Straits , Elvis Presley, of Eric Clapton…., om er maar een paar te noemen.
Het zal jullie verbazen hoe top deze muzikant/zanger is. Dat moet je zien!
>> zie hier een link waarin Miele zich voorstelt en verschillende stijlen laat zien >>

Vanwege de catering is opgave noodzakelijk , kom je met 2 personen zet dan voor je naam het cijfer  2
Ons opgave systeem laat steeds zien hoeveel plaatsen er nog over (vrij) zijn en telt dus automatisch af.   Maximaal zijn 50 personen mogelijk.

Dus……. zorg dat jij en je partner erbij zijn!