NL Arnhem-Nijmegen
Lezing | 30 april 2022

Algemene Ledenvergadering met partner!

Een ledenvergadering met een speciaal tintje!

Op 30 april is het zover en hopen de prospect bestuursleden  door de ledenvergadering geaccepteerd te worden om te worden geïnstalleerd als bestuursleden c.q. interim-bestuursleden.

Voorzitter Hans Schimmel treedt terug en is niet herkiesbaar.  In een speciale mail hierover hebben de leden van Arnhem Nijmegen informatie hierover gehad en het verzoek om zich voor deze belangrijke avond op te geven als deelnemer via ene speciale link in de betreffende mail.

Aansluitend is er een ruim buffet en Illusionist  Marcel Royal,  die ons allemaal zal verbazen.

zie Marcel Royal  hier in actie

Toegang alleen voor leden met hun partner

Opmerking aangaande de gebruikte afbeeldingen:
Wanneer deze niet vrij gebruikt mogen worden,  informeer ons dan zo spoedig mogelijk en we verwijderen de betreffende afbeelding.

Historie alleen zichtbaar voor leden.

Login om de historie te bekijken.

Inloggen