NL Deventer-Zutphen
Lezing | 13 februari 2018

ALV 13 februari 2018

Kort verslag ALV op 13 februari 2018 van de afdeling Deventer-Zutphen.

De voorzitter, de heer Bert Jimmink, opent de vergadering met een hartelijk welkom aan de aanwezigen, in het bijzonder de jubilarissen en de meegekomen partners van onze leden.
De voorzitter begint met een terugblik wat er het afgelopen jaar is georganiseerd en met een vooruitblik wat ons allemaal nog te wachten staat aan innovatie in de autobranche.
Er zijn de volgende bestuurs mutaties geweest:
Aftredend en herkiesbaar is Henk ten Velde.
Toegetreden tot het bestuur is Matthijs Leussink

Verder zijn er na afloop van de vergadering de jubilarissen gehuldigd. De huldiging vond plaats na de vergadering tijdens het informele gedeelte. Er waren dit jaar maar liefst vier jubilarissen die 25 jaar lid waren, zijnde de heren Erik Beusink, Jan Slendebroek, Ton Toebes en Henk. En er was een jubilaris die al 40 jaar lid was, zijnde Wim ten Velde , deze jubilarissen kregen een daarbij behorende ATC speld door de voorzitter opgespeld en natuurlijk was er een bos bloemen.

Henk Deunk (secretaris)

FOTOBOEK