NL Deventer-Zutphen
Lezing | 28 april 2020

ATC / AMT Livestream / Lezing op 28 april tijd 19.30 uur

Uitnodiging voor het bijwonen van een ATC/AMT livestream lezing op PC / laptop/ tablet
ATC / AMT Livestream / Lezing op 28 april tijd 19.30 uur
Beste ATC leden,
Vanwege de Corona-maatregelen zijn geen lijfelijke lezingen mogelijk en hebben ATC en AMT samen
gezocht naar een alternatieve manier om informatie te verstrekken. Dat hebben we gevonden in het opzetten van een livestream, die iedereen op zijn computer, laptop of tablet kan volgen!
Vanuit de studio van AMT in Doetinchem verzorgen we een lezing van Iwan Kennis met als titel: “hoe pak je die lastige storing aan” oftewel, hoe je storing zoekt bij moderne automobielen. De lezing zal ca 45 – 60 minuten duren.
De livestream wordt via een link aan jullie aangeboden en kan zonder hulpmiddelen worden bekeken, het is een YouTube link die op elke computer / tablet kan worden bekeken.
Tevens is er een mogelijkheid om, tijdens de lezing, ook je vragen te stellen (via chat-venster). Een aantal van deze vragen wordt “live” door Iwan beantwoord!
Inschrijven is echter wel nodig en doe je op de pagina www.amt.nl/lezing
Daar vind je ook alle informatie over de toegang tot deze lezing
Overigens is deze lezing niet alleen voor ATC en AMT leden, maar ook voor iedereen die jullie deze uitnodiging doorsturen!
Er is geen limiet aan het aantal deelnemers!
De lezing-/ livestreamdatum is 28 april, aanvang 19.30 uur !!
Dus… schrijf je in en zorg dat je op 28 april om 19.30 klaar zit achter je laptop, PC of tablet!

Historie alleen zichtbaar voor leden.

Login om de historie te bekijken.