BE Antwerpen
Lezing | 07 juni 2017

ATC bedrijfsbezoek Anglo Belgian Corporation

De ATC- leden kregen na een hartelijke verwelkoming een technische uiteenzetting waarin geschiedenis, technologie en hedendaagse producten aan bod kwamen. Daarna startten we onder begeleiding van een medewerker met jaren dienst met de effectieve rondgang. Het was prachtig om te zien, hoe onze ATC- techneuten alle mogelijke stappen van het productieproces konden ervaren. We konden alles bekijken en een vraag aan de arbeiders werd met een glimlach en vakkundig beantwoord. Met een gemoedelijke babbel in het museum werden de laatste vragen beantwoord.
Ook langs deze weg willen we nogmaals onze hartelijke dank betuigen aan de directie en het ganse bedrijf voor dit prachtige bedrijfsbezoek.