NL Deventer-Zutphen
Lezing | 09 februari 2016

ATC – Deventer Zutphen : Ton Toebes gaat de voorzittershamer overdragen

Na vele hardwerkende jaren als bestuurslid en later als voorzitter, geeft Ton Toebes de voorzittershamer op 9 februari over aan Bert Jimmink.
Ton heeft onze afdeling in tegenstelling tot de landelijke trend weer laten bloeien en groeien! Een prestatie van formaat.
Hoe hij de bestuursleden steeds wist te kietelen met zijn Winterswijkse humor (en taal) was / is wonderbaarlijk. Onder zijn leiding is veel gedaan en opgepakt en staan we gelukkig waar we nu staan. Een stabiele afdeling, met leuke en leerzame activiteiten.
Wat dat betreft lijkt het alsof Bert Jimmink in een gespreid bedje komt, maar de tijden blijven veranderen en dus zullen wij ook mee moeten veranderen. Onder de leiding van Bert zal dit zeker lukken en gaan we er gewoon weer voluit tegenaan!
We wensen Ton het allerbeste toe en vertrouwen erop dat wij af en toe op hem mogen bouwen als we “iets” geregeld willen hebben, of gewoon ene beetje raad… Zijn nuchtere en recht door zee aanpak willen we niet helemaal missen!
Kom dus allemaal naar de algemene ledenvergadering op 9 februari, neem gerust je partner mee, want na de vergadering is er ontspanning en natuurlijk een drankje en een hapje, zie het programma op de agendapagina!

ATC - Deventer Zutphen : Ton Toebes .....

Tijdens deze ALV werden niet alleen jubilarissen onderscheiden, maar werd ook de voorzitterswissel een feit.

Bert Jimmink nam de voorzittershamer over van Ton Toebes. Zie de foto serie voor meer uitleg en – uiteraard – de foto’s !

Klik hier voor de fotoserie- klik op een foto voor uitvergroting of start van de fotopresentatie!