NL Twente
Bedrijfsbezoek | 27 oktober 2014

Avondexcursie 2014: Bedrijfsbezoek AC TRONICS 27/10/2014

Maandag 28 Oktober 2014 waren we te gast bij AC TRONICS. Meestal zijn de lezingen waarbij we bij bedrijven op bezoek komen iets speciaals. Om organisatorische redenen was het aantal bezoekers beperkt en zodoende moesten we met opgave werken. Dit betekent over het algemeen dat we leden teleur moeten stellen die zich niet tijdig hebben kunnen aanmelden.
AC TRONICS had deze avond tot in detail perfekt georganiseerd. Ontvangst met koffie inclusief verschillende soorten koeken en cake (heerlijk). Om stipt 20.00 uur verwelkomde onze voorzitter de leden en was het woord aan AC TRONICS.

Na uitleg over de gang van zaken bij AC TRONICS werden we in 5 groepen opgedeeld voor een exclusieve rondleiding door het bedrijf. AC TRONICS had groots uitgepakt door een fiks aantal medewerkers demontraties en duidelijke uitleg te laten verzorgen. Op deze manier kregen we een toch wel heel duidelijk beeld over de werkzaamheden binnen AC TRONICS.

Rond de klok van 11 uur werd het bedrijfsbezoek afgesloten en was er nog de mogelijkheid tot napraten onder het genot van een drankje.
Al met al een zeer geslaagde avond dankzij de zeer gedreven mensen van AC TRONICS.
NAMENS ATC TWENTE HEEL ERG BEDANKT VOOR DEZE GEWELDIGE AVOND
Natuurlijk zijn er FOTO´S gemaakt, maar die zijn inmiddels www.weg.

BEDRIJFSBEZOEK AC TRONICS 27/10/2014