NL Amsterdam Kennemerland
Bedrijfsbezoek | 23 april 2018

Bedrijfsbezoek Daf klassiekers

Tijdens de Nieuwjaarsreceptie in januari hebben veel van onze leden kennis gemaakt met het bedrijf Dafklassiekers. Eigenaar Fred Oosterlaan heeft, aan de hand van een levendige presentatie en de opstelling van een complete aandrijflijn en één van de eerste Daf’s , de bijzondere kenmerken van het personenwagenmerk Daf gepresenteerd.

Op veler verzoek organiseren wij een bezoek aan het bedrijf van Fred Oosterlaan zodat U de onderhoudswerkzaamheden, restauratie en reparatie aan de klassieke Daf’s met eigen ogen kunt zien. Fred zal U rondleiden in zijn bedrijf en U laten zien hoe men restaureert en conserveert aan de hand van een aantal restauratieprojecten.

Uiteraard komt de onderdelenvoorziening van deze eigenzinnige auto ook aan de orde. Tevens zult u aan de hand een unieke collectie personenwagen Daf’s een indruk krijgen van de ontwikkeling van dit tweede Nederlandse personenwagenmerk.

Vanwege de catering op deze avond, verzoeken wij U zich voor 20 april aan te melden bij Richard van den Berg, e-mail secretaris@atc-ak.nl . Introducés zijn van harte welkom.

Graag tot ziens op deze avond.

Terugblik bedrijfsbezoek Daf Klassiekers 23 april

We kijken terug op een geweldig bedrijfsbezoek, waarbij we een rondleiding kregen van Fred Oosterlaan. Hij liet ons zien hoe men restaureert en conserveert aan de hand van een aantal restauratieprojecten.