NL Zeeland
Excursie | 15 oktober 2022

Bezoek aan RTM Trammuseum

Met plezier nodigt het bestuur onze leden, donateurs en zo mogelijk uw partner uit voor een uitstap naar het RTM tram-museum in Ouddorp met aansluitend een 3-gangendiner op:

Zaterdag 15 oktober a.s.

Aanvang programma stipt 13.30 uur.

RTM  G.C. Schellingerweg 2, 3253 MD Ouddorp

www.rtm-ouddorp.nl

Ligging en route

Het RTM-trammuseum ligt aan de Brouwersdam in Ouddorp. Met de auto rijdt u via de N57, afslag Grevelingenmeer en vervolgens de afslag “De punt West”. Er is gratis en voldoende parkeergelegenheid!

Aankomst/ontvangst: 13.00 – 13.30 uur

Om stipt 13.30 uur vertrekt de dieseltram voor een rondrit over de Brouwersdam, met vanuit de coupés prachtige uitzichten over het Grevelingenmeer en de duinen. Ook krijgt u een indruk van hoe het vervoer vanuit Rotterdam naar een van de eilanden vroeger geregeld was.

Na de rit vervolgen we ons programma met een rondleiding met gids door de remise waar u het gerestaureerde trammaterieel kan bezichtigen. Verder is er een interactieve expositie in het museum en er is een museumwinkel.

Aansluitend drinken we koffie, thee of iets fris.

Om circa 17.00 uur verplaatsen wij ons voor het 3-gangendiner naar

Eethuis Schouwen  Elkerzeeseweg 8, 4322 AJ Scharendijke.

U kan ter plekke kiezen uit vijf menu’s waaronder vis of vlees of vegetarisch.

Na het diner is het programma afgelopen en gaat ieder op zijn/haar moment weer huiswaarts.

Aanmelden is verplicht

via website, email of telefonisch

Tot uiterlijk zaterdag 8 oktober a.s.

De eigenbijdrage voor deze volledig verzorgde middag inclusief entree en diner bedraagt 20 euro per persoon. Graag vooraf betalen per bank.

We zien uit naar uw komst en hopen op heel veel aanmeldingen!

Uitnodiging Uitstap Ouddorp15-10-22

Historie alleen zichtbaar voor leden.

Login om de historie te bekijken.

Inloggen