Livestream | 08 september 2020

Dakar op 2 wielen: De Uitdaging!

Dakar op twee wielen: de uitdaging

Op dinsdag 8 september om 19.30 uur organiseerden AMT en ATC een interessante livestream. Henk Hellegers, teambaas van HT Rally Raid Husqvarna Racing, vertelde over de avonturen die hij en zijn team beleven met hun deelname aan de Dakar-rally. Momenteel bereidt het team zich voor op de 2021-rally door Saoedi-Arabië.

In het HT Rally Raid-team rijden acht motorcoureurs de Dakar-rally. Eén van de coureurs rijdt zelfs vooraan in het klassement! Henks ondersteunende team reist van etappe naar etappe, bouwt elke dag een compleet kamp op en ontzorgt de coureurs volledig. Zo staan ze elke dag opnieuw met een perfect geprepareerde Husqvarna aan de start.

On the off-road

Henk neemt je mee in deze bijzondere wereld en brengt zijn verhaal tot leven met schitterende videobeelden. Hij vertelt je hoe de Dakar-operatie in zijn werk gaat, hoe de planning eruit ziet, wat de rijders doormaken, wat de motoren moeten doorstaan en wat de monteurs moeten doen om de rijders “on the off-road” te houden. En wat de kosten zijn voor de deelnemende coureurs. We kunnen alvast verklappen: die zijn niet mals.

Kortom, tijdens deze stream zie je wat je op TV níet ziet. Wil je deze livestream terugkijken?

Let op: Dat kan alleen op deze pagina als je als ATC lid ingelogd bent!

Historie alleen zichtbaar voor leden.

Login om de historie te bekijken.