NL West-Brabant
Lezing | 01 januari 2021

De toekomst van ATC?

Bijgevoegd vindt U een brandbrief gericht aan alle leden van de ATC afdeling West-Brabant,
Wij van het bestuur maken ons zorgen over de toekomst van onze vereniging, we zien het aantal leden teruglopen vooral oudere stoppen om soms begrijpelijke redenen, maar aan de andere kant zien we geen of weinig toenamen van jongeren. Terwijl er juist zoveel aan het veranderen is, waardoor er juist informatie gevraagd wordt. We zijn al jaren bezig om hier iets aan te veranderen maar helaas geen succes.
Hierbij doen wij ook een beroep op U om Uw jongere collega eens mee te nemen, om zodoende voor hen een beter beeld te krijgen wat ATC is en mogelijk enthousiast en lid te worden.
Namens het bestuur
ATC Afd. West-Brabant