NL Twente
Lezing | 13 december 2022

Rallys in Afrika

Albert Roelofs uit Hardenberg neemt ons mee op avontuur in Afrika!

Alberts hobby is Off Road Sport, met o.a. een DakTec Mitsubishi Pajero EVO V6 reed hij in het verleden een aantal rallys in Afrika, o.a. de Oil Libya in Libië, de Touareg & Carta in Marokko, en El Chot in Tunesië.

Hij geeft ons inzicht in zijn belevenissen tijdens diverse internationale rallys, en komt ons vertellen over de ins en outs van dergelijke echte desert  evenementen, en wat er allemaal bij de organisatie en deelname aan zo’n rally samen met zijn belgische co-piloot Peter Hasendonkx komt kijken.

Dit wordt vast een heel avontuurlijke avond!

We rekenen op een grote opkomst op deze laatste lezing van 2022, er komen naar verluidt ook nog wat extra rally enthousiastelingen kijken!