NL West-Brabant
Lezing | 13 juni 2023

Emergency plug voor hulpverleners

Beste ATC leden,

We hebben het genoegen u uit te mogen nodigen, voor een zeer actuele bijeenkomst, waar Ralf Adams van het bedrijf Total Safety Solutions B.V. uit Oisterwijk, het programma als volgt heeft samengesteld.

In deze bijeenkomst wil hij het hebben over, wat de nieuwe energietransitie met zich mee brengt in de automotive wereld. Hierin wil Total Safety Solutions zich toeleggen op de veiligheid. Hiervoor hebben ze de Emergency plug voor de hulpverleners en is er een Garage plug in ontwikkeling. Ze willen een duidelijk beeld geven welke bijkomstige gevaren er ontstaan bij de moderne auto’s en waarom de Emergency plug is ontwikkeld. Maar ook wil hij, bij de bijeenkomst van de ATC leden horen, hoe ze tegenover de energietransitie staan en hoe ze denken over de nieuwe gevaren. Graag willen we hier in mee gaan denken om oplossingen te maken of door trainingen meer duidelijkheid te verschaffen over de gevaren.

Ze willen ook uitwijden over onze EV trainer, die sommige al eens hebben gezien, maar nu nog verder is door ontwikkeld en samen met een digitaal les platform een perfect middel is om meer inzicht t in EV’s en de veiligheid te geven.

Waar : Gemeenschapshuis “Kievitslaar” Rijsbergseweg 354, 4838 EG Breda

Wanneer : Dinsdag 13 juni 2023, 19.30 uur, inloop koffie en thee,

20.00 uur : Opening voorzitter

20.05 uur : Start Ralf Adams, Total Safety Solutions B.V.

21.00 uur : Korte Pauze

21.15 uur : Vervolg Ralf Adams